miercuri, 19 septembrie 2012

Floare de...?

Up date 26.09.2012: Ficus

Spre Carmen.

23 de comentarii:

Carmen RM spunea...

un soi de magnolie?! superba floare! ce culoare frumoasa si ce forma! despre marime... hm! Oare ce sa fie?
îmbratisari, draga Adriana. numai gânduri bune!

adriana spunea...

Carmen, inca nu va spun.Sa vedem daca stie cineva. Noapte, buna!

copilarim spunea...

Wow!!! Ce minunata este!!!

Mariana spunea...

Frunza-i parcă de Rododendron...nu ştiu! :)

Robert Nicolaescu spunea...

Nu imi aduc aminte sa mai fi vazut astfel de flori.

acuarele spunea...

Seamana cu "Sporul casei", atat ca petale, cat si ca frunze, desi e totusi mult prea mare fata de aceasta!
Frumoasa, aparte!

Vasile Dumitru spunea...

aaaa.... floare de.... stai ca stiu... aaaa.... floare de... de ce e?

anastasia spunea...

Nu ştiu, dar e foarte frumoasă!

DANI spunea...

Magnolie. Cred ... desi asa o magnolie n-am mai vazut. Numai bine, Adriana !

adriana spunea...

Dupa cum vad, nu a ghicit nimeni a cui floare este floarea prezentata in fotografie. Veti afla maine.

pandhora spunea...

asa arata floarea de ficus?habar nu aveam ca face flori ficusul :)

Liviu Bimbea spunea...

Este pentru prima dată când văd floare de ficus, sau poate am văzut cândva şi am uitat.
Să ai o noapte liniştită.

elly weiss spunea...

Wow! Ce floare grozava! Foarte mare si foarte frumoasa!
Happy WW!

dordefemeie spunea...

Ce frumusete. N-am vazut niciodata pana acum o floare de ficus. Buna dimineata.

Vasile Dumitru spunea...

uf! si cand e "maine"?
buna dimineata!

anastasia spunea...

Ficus? foarte frumoasă! Nu am mai văzut până acum.
O zi minunată, Adriana şi bine-ai revenit!

CipBtRO spunea...

Si pana la urma e ficus?
Eu nu le am cu Botanica :)

simplyuniqueword@wordpress.com spunea...

wow, da! foarte frumoasa si parca nu pare delog fragila.

C.L.M. spunea...

seamana cu magnolia :-? :-? hmmm :D

Happy WW!:D

Tury spunea...

Interesantă floare și ce mare e! Nu știu ce soi este

Minnie spunea...

Nu stiu, pare rododendron dar daca e sa ma iau dupa proportie floare/mana nu mai stiu ce e!
Happy WW!

Costin Comba spunea...

Parca ar fi din turta dulce :)

Spunsieu spunea...

are o culoare interesanta, zici ca e sculptata in lemn