miercuri, 18 septembrie 2013

Sunt grav bolnava!

 UP DATE 25 septembrie Mi-am revenit!!! Imi voi face timp sa va povestesc ce am invatat in aceasta saptamana. Ii multumesc Maicutei Domnului pentru ca ne poarta in inima Sa pe toti.

UP DTAE 20 SEPTEMBRIE VA MULTUMESC TUTUROR PENTRU GANDUL CEL BUN

Aceasta postare se adreseaza doar celor care ma cunosc si pe care simt ca ii pierd  tot mai mult in fiecare zi, prin modul meu patimas de a ma purta.

Timp de 40 de zile, va rog sa ma pomeniti si pe mine in pomelnicele si rugaciunile voastre. 

Am primit carticica cu Acatistul Maicii Domnului Vindecatoarea si m-as bucura daca si voi l-ati asculta sau citi macar o data, pentru ca stiu despre icoana cinstita astazi ca este vindecatoare de orice boala. Zilnic, in semn de recunostinta pentru Maica Domnului, voi posta cate un fragment, ca sa vedeti ce frumos si folositor este, pe pagina intitulata.
Cuvinte care vindeca suferinta, stranse in Acatist

Doamne, ajuta-ma sa ma fac bine!

Sunt Adriana si sunt grav bolnava. Bolnava de iubire patimasa. O iubire  tulburatoare, dezechilibrata care imi face rau atat mie cat si celor dragi. As vrea, pentru ca ii iubesc foarte mult, sa ii fac pe toti fericiti, sa fie toti iubitori ca si mine. Rezultatul este dezastruos: Nu numai ca imi enerevez prietenii dar ii si indepartez de mine si de sursa Iubirii.

Ultima data cand am iubit prea mult, a fost aseara. Atat de mult, incat o cina cu prietenii s-a transformat intr-o seara cu dureri de cap, pentru ca eu, iubind atat de mult sunt in stare sa scriu mii de cuvinte despre iubire si uitand ca iubirea nu are nevoie de prea multe cuvinte i-am  obligat pe cei dragi sa le citeasca. Trei pagini care au dus catre polemici pe alocuri necordiale, astfel incat i-am invinuit pe ei, care ma iubesc foarte mult, spunandu-le ca nu ma iubesc. Ei erau trei  trei oamnei buni, sanatosi la cap si in sinea mea am recunoscut ca au dreptate, pentru ca ma stiu cat de patimasa sunt atunci cand iubesc.

Astazi am luat o hotarare: sa ma iubesc mai mult pe mine si sa va rog si pe voi, daca ma iubiti, sa va rugati sa ma fac bine si sa invat si eu sa iubesc firesc, asa cum ii place si Lui Dumnezeu.

Va implor, daca ati citit pe acest blog ceva ce v-a adus bucurie,  sa va rugati si pentru mine, altfel acest blog ma va inghiti, fiind singurul loc in care simt ca nu deranjez pe nimeni cu iubirea mea exagerata.

Stiu ca este posibil sa ma fac bine! Am vazut persoane care s-au vindecat prin micul sacrificiu de timp, facut de prietenii lor. Inghesuiti-ma si pe mine pe pomelnicele pe care le duceti la Sfanta Liturghie, la Sfantul Maslu sau la Acatiste. si daca aveti un sfert de ora liber, va rog sa cititi pentru vindecarea mea paraclisul Maicii Domnului.

Astazi, este cinstita Icoana Maicii Domnului "Vindecătoarea" Tselitelnitsa.  Imi pun toata nadejdea in dragostea Maicii Domnului si cred ca intr-o zi voi iubi si eu cum ne indeamna sa iubim Sfantul Apostol Pavel, pentru ca stiu ca Maica Domnului  are puterea sa faca minuni, dintre care o minune se poate citi si aici. 

Asa imi doresc sa ajung sa iubesc, dar pentru aceasta am nevoie de iubirea voastra pentru mine care va va indemna sa continuati sa cititti cele scrise, pana la sfarsit. Va multumesc!
" De aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor, iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător. Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt. Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte. Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte. Dragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr. Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă. Dragostea nu cade niciodată. Cât despre proorocii - se vor desfiinţa; darul limbilor va înceta; ştiinţa se va sfârşi; Pentru că în parte cunoaştem şi în parte proorocim. Dar când va veni ceea ce e desăvârşit, atunci ceea ce este în parte se va desfiinţa. Când eram copil, vorbeam ca un copil, simţeam ca un copil; judecam ca un copil; dar când m-am făcut bărbat, am lepădat cele ale copilului. Căci vedem acum ca prin oglindă, în ghicitură, iar atunci, faţă către faţă; acum cunosc în parte, dar atunci voi cunoaşte pe deplin, precum am fost cunoscut şi eu. Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea. "(din Epistola I a Sfantului Apostol Pavel catre Corinteni, capitolul 13.)

Usa milostivirii deschide-o noua, binecuvantata Nascatoare de Dumnezeu, Fecioara, ca sa nu pierim cei ce nadajduim intru tine, ci sa ne mantuim prin tine din nevoi, caci tu esti mantuirea neamului crestinesc.
Împărăteasa mea preabună şi nădejdea mea, Născătoare de Dumnezeu ajutătoarea săracilor si primitoarea străinilor, bucuria celor întristaţi si acoperământul celor necăjiţi, vezi nevoia mea si necazul meu; ajuta-mă ca pe un neputincios, hrăneşte-mă ca pe un străin. Necazul meu îl ştii, dezleagă-l precum vrei, că n-am ajutor afară de tine, Maica lui Dumnezeu, ca să mă păzeşti şi să mă acoperi în vecii vecilor. Amin

2 comentarii:

Pr.Victor spunea...

Ştii, Adriana, au cei care consumă alcool frecvent o vorbă care zice cam aşa: "cui pe cui se scoate". E ciudat să sciu asta pe un blog aşa de frumos, dar trebuie să-ţi zic că iubirea, aşa cum spune frumos şi apostolul Pavel, "toate le suferă", iar tu asta o ştii bine.
Ştii de asemenea că Hristos a zic că "am venit să aduc sabie" şi că a mai spus într-un loc că "duşmanii omului sunt casnicii lui" (extrapolând asta inclusiv pentru prieteni) Ori dacă El, izvorul iubirii a pătimi inclusiv moartea pentru dragostea cu care s-a dat celor din jur, lumii, datori suntem şi noi să ne ducem această cruce. E drept, uneori poate părea sufocantă grija pentru sufletele celor din jur şi dragostea pe care dorim să o împărtăşim, dar cu înţelepciune putem regla acest fascicol de lumină cerească în funcţie de modul cum cei din jur doresc să o primească.
O rugăciune curată şi o miridă pe sfântul disc vei avea şi-n sfântul meu altar.

adriana spunea...

Zic doar amin, pentru ca mi-am propus pana ma voi vindeca de patima aceasta sa nu mai folosesc multe cuvinte, pentru ca de multe ori , drumul spre iad se pare ca este pavat cu cele mai bune intentii.

Casnicii si prietenii mei merita cu prisosinta sa fie FERICITI si pentru acest lucru poate ca trebuie sa ma lupt eu mai mult cu patima mea, care de multe ori se transforma in slava desarta si in judecaea aproapelui, ingrosand astfel obrazul pacatos al sufletului meu.