luni, 1 septembrie 2014

Spune si tu cat bine ti-a facut Maica Domnului!

4 septembrie


2 septembrie


1 septembrie




http://adriana-dardindar.blogspot.ro/2013/11/intrarea-in-biserica-maicii-domnului.html



 
15 Noiembrie Icoana Maicii Domnului „de pe Cruce” (Kupiatici)

12 Noiembrie Icoana Maicii Domnului „Milostiva” (Kykkiotisa)

 
9 Noiembrie Icoana Maicii Domnului „Grabnic Ascultătoare” (Gorgoupicousa)


7 Noiembrie Cinstirea Icoanei Maicii Domnului „a Bucuriei” (Vzigranie)

 
24 Octombrie: Bucuria tuturor celor necajiti


Alte 50 de icoane intr-o miercuri a lunii octombrie, luna a bucuriei ca suntem acoperiti cu Dragostea Materna

Sfanta Maria, Bunica Maicii Domnului
Sf. si Dreptii dumnezeiesti parinti Ioachim si Ana
Nasterea Maicii Domnului






















































































































 


 





8 comentarii:

adriana spunea...

In fiecare zi ma bucur de minuni: mari sau mici, ele sunt la tot pasul si nu trebuie sa ne fortam prea mult pentru a le vedea. Trebuie doar sa credem ca viata este minunata.

Saptamana trecuta am scris despre una mare:

http://adriana-dardindar.blogspot.ro/2013/10/viata-mea-minunea-mea.html

CARMEN spunea...

Chiar citeam zilele trecute "Nevoia de religie" semnata de Sorin Lavric... " modul in care o comunitate percepe curgerea timpului se oglindeste in calendarul ei. Singurele sarbatori autentice sunt cele care au un substrat religios. Fara adierea unui fior sacru, sarbatoarea ar decade pana la treapta stearpa a festivitatii laice. Numai cele patrunse de duhul ce vine din alta lume izbutesc sa-i faca pe oameni sa traiasca pentru o vreme la unison."
Superba colectia de icoane pe care ne-ai oferit-o! Multumim!
Happy WW!

adriana spunea...

Multumesc Carmen, Am cautat articolul, l-am citit si am adus aici finalul:

"Rostul amintirilor legate de sarbatorile timpurii tocmai acesta este: sa te incarce cu potentele unui sentiment pe care ti-l poti cultiva mai tarziu, la maturitate. Ceea ce inseamna ca la Dumnezeu nu ajungi doar in clipele de disperare crunta, ci si pe calea nostalgiei dupa gustul sarbatorilor de odinioara. Religia unui popor incepe cu filonul de me­morie calendaristica pe care a reu­sit s-o pas­treze, de-a lungul timpului."

pandhora spunea...

da,cred ca fiecare dintre noi am avea multe de spus...
deosebita colectia de icoane pe care ne-ai oferit-o...

copilarim spunea...

Foarte frumoasa colectie de icoane. Mi-am propus sa incerc candva sa pictez si eu una... dar pana atunci ma asteapta un goblen micut. :)

geanina spunea...

tare frumoase sunt!
multumesc pentru momentul de liniste...

Liviu Bimbea spunea...

Să ai o seară de toamnă liniștită și faină.

Stela Stelina spunea...

frumusete Divina...Splendide iconite..va multumim...Amin