joi, 5 mai 2016

Barbati, la multi ani fericiti!

Hristos a Inviat!

La multi ani tuturor barbatilor. Habar nu aveam ca astazi este ziua voastra. Am cautat ceva pe net si am dat peste aceasta informatie.  Sa va ajute Dumnezeu sa fiti iubiti si respectati de catre toate femeile, la fel cum Maica Domnului iubeste si respecta PreaSfanta Treime.

Stiu ca unii dintre voi se vor bucura ca am pomenit de Dansa, stiu ca unii vor stramba din cuvinte. Stiu, pentru ca mi s-a mai intamplat sa vad astfel de reactii. Si de fiecare data, ma enervam foarte tare, uitand ca in copilarie si eu procedam asa. Ba ma bucuram, ba strambam cuvintele.

Acum, ca nu ma vedeti, imi inchipui ca doar va veti bucura ca am pomenit de Dansa. 

La multi ani, dragi barbati! Sa fiti cuminti si ascultatori de Maicuta Domnului daca vreti sa fiti fericiti si cu vin bun, cum a fost mirele de la Nunta din Sfanta Scriptura.

Imbratisati-va sotiile, bunicile, mamele, surorile, rudele feminine, prietenele, colegele, vecinele si iertati-ne daca va suparam. Suntem femei si daca Dumnezeu ne ingaduie, voi fiind barbati neaparat trebuie sa ne ingaduiti. pentru ca sunteti puternici, pentru ca va trece supararea mai repede.

Mie, cand ma supar, imi trece greu supararea. Sunt multumita ca sunt femeie dar pentru ca mereu mi-am dorit sa fiu barbat, m-am dus la Biserica si ne-a cununat Biserica. Pentru ca am citit ca sotul si sotia sunt un singur trup si suflet.

Acum, stiti si voi cum e sa fii femeie cununata! Si daca nu stiti, va spun eu cum sunt.

Suntem cununati in Taina Cununiei.

Sa nu va supartai pe mine ca nu voi mai scrie si pentru barbati pe blog. Cu aceste randuri mi-a venit rusinea la cuget. Pai e frumos, femeie cununata, sa va atrag pe net?!

La multi ani si va rog sa uitati de acest blog, daca sunteti barbati adevarati!

Hristos a Inviat!

Niciun comentariu: