joi, 5 mai 2016

Cel Mai Frumos Barbat

Hristos a Inviat!

Cel Mai Frumos Barbat este Tatal nostru. Il vom vedea cu totii intr-o zi, la fel cum si cei dinaintea noastra l-au vazut. Il vom vedea in Toata Frumusetea Sa. Pana atunci, sa ne straduim sa ne ridicam si noi la standarde inalte sufletesti, cum se spunea pe vremuri pentru economie. 

Suntem cu totii dupa Chipul si Asemanarea Sa. Si ar trebui, cu Un Astfel de Tata, sa fim doar fericiti mereu.

Se spune si cred ca este adevarat, pentru ca batranii nu mint, ca de Rusalii, Tatal coboara si Dansul un pic pe pamant. Gaseste un suflet curat, vrednic, care sa-L plimbe prin lume.

Nu stiu daca prefera sexul barbatesc sau femeiesc, nu stiu daca prefera o anumita varsta, nu stiu nimic despre Dansul. Pentru ca, fiind femeie, nu sunt tata. Fiind inca tanara, nu sunt batrana.

Imi amintesc insa, cum in copilarie, am vazut un Mos si am crezut ca este Doamne Doamne. Si nu era Mos Craciun, pentru ca afara era cald. Si nu era Dumnezeu pentru ca ii mirosea gura a tuica. Dar cand nu vorbea, semana cu Dumnezeu. A trecut pe langa noi pe strada, a spus ceva de s-a simtit mirosul de tuica si a mers mai departe.

Foarte rar mai vezi la oras, batrani care sa miroasa a tuica, sa vorbeasca raspicat si sa nu se clatine pe picioare.

Dupa amintirea mea, cred ca era trecut de suta de ani. Sau poate, fiind eu mica, asa mi s-a parut. Frumos barbat, mosul acela, frumos barbat. 

Va dati seama cum arata Cel Mai Frumos Barbat?!

Hristos a Inviat!



Niciun comentariu: