joi, 5 mai 2016

Salata inventata

Hristos a Inviat!

Am vrut sa pregatesc o salata cu oua si branza. si pentru ca aveam nevoie si de maioneza, am inceput sa fac maioneza. Nu am reusit. Am facut sos de maioneza. Si mi-a venit in cuget o idee. Sa fac o altfel de salata. Nu cred ca a mai facut cineva asa salata. Se numeste tot salata cu oua si branza dar ouale sunt si din apa si din curte. 

Aveam si oua fierte pentru salata cu branza si icre de crap pentru salata de icre.

Robotul de bucatarie a amestecat sosul de maioneza cu icrele, cu smantana, cu ouale rase si cu branza tot rasa, pe o razatoare fina.

Salata nu arata prea bine dar era foarte gustoasa. Cei care uu mancat din ea, au observat cat de gustoasa era. Si ce a ramas in castron, am mancat si eu. Aproape toata salata am mancat-o eu. A fost delicioasa. Sunt laudaroasa.

Morala? Nu stiu care este morala. Poate stiti voi.
    Hristos a Inviat!

    Niciun comentariu: