joi, 5 mai 2016

S.O.S: Sunt dependenta de tristete



Hristos a Inviat!

De ce esti suflete, trist?! Hristos a Inviat! Bucura-te! Imi doresc sa-ti vad chipul vesel, fericit, asa cum erai odinioara. Hristos a Inviat, draga suflete! Hai, zambeste, macar un pic, te rog! Te rog, te rog, te rog!

Am zambit un pic. Imi doream sa mi se intipareasca zambetul pentru totdeauna pe chip.pentru ca in momentul cand am zambit am simtit ca am Totul. Imi era suficienta clipa cu zambet pe chip. Eram adolescenta. Si fotograful era fericit ca zambesc. De fiecare data cand apare un fotograf si-mi spune din tot sufletul sau frumos sa zambesc, zambesc.

Am privit cu nostalgie toate fotografiile in care am zambit. Fotografi diferiti la chip, m-au indemnat sa zambesc pentru vesnicie. Am auzit, am ascultat, am zambit.

Si intr-o zi, am asurzit la ascultare si la zambet. Si-am capatat un chip trist.

Nu mai stiu sa zambesc. Sunt dependenta de tristete.

Hristos a Inviat si imi pare rau ca nu sunt toata un zambet in casa, in familie, pe strada. Nu am mai scris aici pentru ca intr-o zi mi-am dat seama ca acest blog s-a creat din toata tristetea mea.Voi ati citit, fara sa vreau, fara sa stiti, ati gustat din ea. V-ati bucurat daca aveati bucurie in suflet si in cuget, v-ati intristat daca ati citit cu atentie tot ce am scris.

Si pentru voi si pentru mine exista o singura solutie. Leacul traditional si uitat.

Acesta este Taina Spovedaniei. Doar Taina Spovedaniei scoate afara din noi tristetea si face loc pentru Hristos si Toata Iubirea Sa. Si Iubirea Sa va deveni, daca vrem, Iubirea noastra, asa cum isi doreste Tatal nostru.

Sunt femeie. Sunt sotie. Vreau sa zambesc mereu pe chip cand este bucurie-n jurul nostru si sa zambesc in suflet si in cuget atunci cand altii nu pot zambi.

Iertati-ma ca v-am facut sa credeti ca sunt o persoana mereu vesela. Si daca nu m-ati crezut, va felicit. Inseamna ca in voi este duhul intelepciunii. 

Tatalui nostru, multumiti totdeauna!

Hristos a Inviat!


2 comentarii:

Anonim spunea...


Am citit la tine despre un sindrom si cred ca acest sindrom are un singur leac:
O minte frumoasa. (Stii povestea?!?!?)

PS: Si cum o minte frumoasa scrie si despre altceva, diferit de: tristete, sindrom etc., te invit sa scrii si despre: bucurie, frumusete, inteligenta, .....

adriana spunea...

Cititorule Necunoscut, multumesc pentru sfat! Am scris pe acest blog cu multa bucurie deseori. Si poate, daca vrea Dumnezeu, voi mai scrie. Multumesc!