joi, 5 mai 2016

Tiroida mea

Hristos a Inviat!

De ceva vreme, aud de prin masinile care trec pe strada, o melodie. Multa vreme am crezut ca este un cantec despre tiroida mea. Asa se nintampla cand nu auzi un cuvant clar.Auzi cateva litere si mintea traduce cum vrea ea. 

Stiti ce este tiroida, daca tot am pomenit despre ea? Nu i-am acordat prea mare importanta pana cand nu am simtit ca o am, precum un mare nod, in gat.

Nu cautati pe net despre ea. Va ingroziti daca nu sunteti de specialitate.Si daca aveti un nod in gat, mergeti cu nodul la Biserica. Si daca Biserica va spune sa mergeti si la doctor, mergeti si la doctor.

Tot ce avem in corp ne este de folos. Cu credinta, cu dragoste, cu rabdare, putem primi vindecare pentru oricare boala. Hristos este si Doctor. 

Am si tiroida si nu mai am nodul acela in gat. Daca nu aveam rabdare, astazii eram lipsita de tiroida si cu o pastila pe care ar fi trebuit sa o iau zilnic. Si acea pastila ar fi cerut alta pastila si alta pastila si alta pastila si tot asa, pentru ca o pastila nu vine niciodata singura. Sunt nepoata si de chirurg si de farmacist. 

Aveam cativa anisori si ma dureau amigdalele. Chirurgul nu a vrut sa mi le scoata. Farmacistul m-a leganat in brate si mi-a cantat sa uit de durere. Si mamaie imi spunea ca trecem marea cu rabdarea si imi facae un ceai amar dar natural.

Si eu vroiam sa scap mai repede de durere, sa-mi taie chirurgul amigdalele. Eram curajoaa cand eram mica.

La tiroida, cand am aflat ca mai bine scap de ea, mi s-a facut frica. Cu frica, m-am indragostit de tiroida mea. O port cu mine peste tot. Si cred ca s-a reindragostit si ea de mine, pentru ca de ceva vreme, nu ma mai supara.

Daca va pricepeti la poezie si la muzica, va rog sa compuneti un cantec pentru tiroida mea.

Hristos a Inviat!


Un comentariu:

Monica Daniela spunea...

Cateodata nu ai incotro .
La 7 ani am stat timp de 3luni internata la Parhon si nu mi-a trecut cu tratament (gusa endemica).
Asa ca am fost operata si glanda tiroida a fost extirpata partial.
De la 7 ani iau pastile zilnic , dar nu e nici o tragedie.